Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе при около 2000 оборота и между 80-100 км/h Alfa Romeo 156 jtd 115 k.c.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе при около 2000 оборота и между 80-100 км/h Alfa Romeo 156 jtd 115 k.c.

    Здравейте колеги !
    Става въпрос за Алфа 156 2004г. 1.9 JTD - 115 k.c.
    Проблемът е следния при тръгване по-рязко без газ се чува нещо като хлопване от към ходовата част ( Каретата) и се надблюдава тресене (от мен оприличено на ляво и на дясно ) при рязко ускорение от 80 до 100 км почти без разлика на коя скорост е ! Забелязва се когато ускорявам по наклон т.е когато е голямо ускорението !
    Всичко това ме навежда на мисълта за дясно вътрешното каре понеже се усеще предимно в дясно !
    Има ли колеги, които са имали такъв проблем ?
    Може ли някой да ми даде малко яснота карета на тази кола целите с полуоската ли се сменят или са разглобяеми ?
    Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 13:30.

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

  • #2
    Най-вероятно проблема е от вътрешно каре. Не е заедно с полуоската, отделно е.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
      Здравейте колеги !
      Става въпрос за Алфа 156 2004г. 1.9 JTD - 115 k.c.
      Проблемът е следния при тръгване по-рязко без газ се чува нещо като хлопване от към ходовата част ( Каретата) и се надблюдава тресене (от мен оприличено на ляво и на дясно ) при рязко ускорение от 80 до 100 км почти без разлика на коя скорост е ! Забелязва се когато ускорявам по наклон т.е когато е голямо ускорението !
      Всичко това ме навежда на мисълта за дясно вътрешното каре понеже се усеще предимно в дясно !
      Има ли колеги, които са имали такъв проблем ?
      Може ли някой да ми даде малко яснота карета на тази кола целите с полуоската ли се сменят или са разглобяеми ?
      Ако някой може да ме опъти към коя марка да се ориентирам за карето и ориентировъчно какви са цените макар, че от значение ще е нах-вече колко са здрави

      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

      Comment


      • #4
        На мен ми дадоха Meteli на стамболийски...около 60 лв беше...но предварително провери дали е с 8 съчми или е с три лъча...лично мнение изказвам,може и да бъркам

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от boosy Покажи съобщение
          На мен ми дадоха Meteli на стамболийски...около 60 лв беше...но предварително провери дали е с 8 съчми или е с три лъча...лично мнение изказвам,може и да бъркам
          Не е много ! Но тази марка дали е читава !

          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

          Comment


          • #6
            Да вътрешно каре ще не е изключен и маховика но много малък процент е той
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Да вътрешно каре ще не е изключен и маховика но много малък процент е той
              Ако е прескочил 250 000 си е много вероятно и маховик да е.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Ако е прескочил 250 000 си е много вероятно и маховик да е.
                Колата е на 177 000 км реални!

                Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                Comment


                • #9
                  Аз имах същият проблем!Смених вътрешните карета и вибрациите изчезнаха.Два месеца след това,се появиха вибрации само на ляв завой,под напрежение.Не ми се занимаваше със смяна на отделни детайли и си взех цяла дясна полуоска комплект с лагера.Оказа се ,че чашката в която лагерува карето е износена.А тя отделно май не се продава.Колата е на 250 000км.
                  145 1.4ТС 97г.EX,156sw2.4jtd 20V 2005 EX,
                  159sw 2.2jts ti 07г. EX,147 1.9jtdm 8V 07г.EX
                  159 1.9jtdm 05г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Митко145 Покажи съобщение
                    Аз имах същият проблем!Смених вътрешните карета и вибрациите изчезнаха.Два месеца след това,се появиха вибрации само на ляв завой,под напрежение.Не ми се занимаваше със смяна на отделни детайли и си взех цяла дясна полуоска комплект с лагера.Оказа се ,че чашката в която лагерува карето е износена.А тя отделно май не се продава.Колата е на 250 000км.
                    Моята не е чак на 250, но около 170 и знам, че си карам е рязко ускорение така, че мисля да се приготвя за карето, но каквото стане ! А някой да има представа това каре оригинално каква му е цената ориентировъчно!
                    Мисля да сложа оригинално понеже обичам всичко да си е както трябва, а и все пак е си е опасно ако вземе да се счупи например при изяпреварване !

                    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                      Моята не е чак на 250, но около 170 и знам, че си карам е рязко ускорение така, че мисля да се приготвя за карето, но каквото стане ! А някой да има представа това каре оригинално каква му е цената ориентировъчно!
                      Мисля да сложа оригинално понеже обичам всичко да си е както трябва, а и все пак е си е опасно ако вземе да се счупи например при изяпреварване !
                      Просто на 5 и 6 та не и давай цялата газ преди 2000 по добре върни предавка като искаш бързо изпреварване с върнатата предавка щадиш всичко не само карета...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Просто на 5 и 6 та не и давай цялата газ преди 2000 по добре върни предавка като искаш бързо изпреварване с върнатата предавка щадиш всичко не само карета...
                        Пък и удоволствоето е по-голямо
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                        Comment


                        • #13
                          Аз сменях карето и чашата. Може да се купят заедно.Марка не помня, един приятел ми ги даде на символична цена. Помня че има карета с различен брой шлици.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Просто на 5 и 6 та не и давай цялата газ преди 2000 по добре върни предавка като искаш бързо изпреварване с върнатата предавка щадиш всичко не само карета...
                            Колега просто няма как да стане сменям с оригинално иу пак си давам газ! На тази кола ми харесва максималния вътящ момент така, че това е полужението сменям всичко и е както преди

                            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                            Comment


                            • #15
                              Да ама твоето каре най-вероятно е трипод, каретата са практически вечни, проблема е в чашката, която е направена с кофти циментация и тя се износва. Не се продава отделно, върви комплект полуоска. Ако е със съчми е по-лесно.
                              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                              ex Alfa 156 1,9 JTD
                              ex Alfa 75 1,8

                              Comment

                              Working...
                              X